Thursday, October 24, 2013

එක්ස්ෆයර් ඩේට් කේස් එක

පුංචි සිද්දියක් හින්දා මගේ යාළුවෙක් එයාට උනදෙයක් ගැන මං එක්ක කිව්වා.ඉතින් මට මේක ලියන්න හිතුනා. නොකියාම ලිව්ව එක ගැන,
මචං සමාව භාජනයට දමන සේක්වා.!!

ක එක දේවල් වලට එක්ස්ෆයර් ඩේට් තියනවානේ. මං කිව්වේ කල්-ඉකුත් වීමේ-දිනයක්..
ඉතින් මගේ යාළුවත් කියනවා ඉඳගෙන “ආදරේ“ ටත් කල් ඉකුත්වීමේ දිනක් තියනව ලු. අවංකවම හිතුවා පැත්තකට වෙලා.
මොකක්ද මූ මේ කිව්ව හරුපේ... අර කවුදෝ මනුස්සයෙක් විවාහා සහතිකේ පෙරල පෙරලා එක්ස්ෆයර් ඩේට් එකක් හෙව්වා වගේ සීන් කෝන් එකක් වත් ද කියලා. ( ඒ කතාව දන්නව ඇතිනේ..)
බලාගෙන ගියාම එහෙමත් නෙවේ,පොර ෆුල් අවුලෙන් , ලණු දෙන මානසිකත්වයක් නම් පේන්න නැහැ.
මං දානවා ඔන්න තර්කේ,
“නැහැ එහෙම නැහැ“ , මං කිව්වා.
ආදරේට කවදාවත් කල් ඉකුත් වීමේ දිනයක් නැහැ. ආදරේ කියන දේ ඇති වුනොත් ඇති වුණාමයි.
“කවුද කියන්නේ ? “ මගේ යාළුවා අහනවා.
“මගේ කෙල්ල/කොල්ලා අවුරුදු ගානක් මං ගාව පණ වගේ ඉඳලා, පෙරේදා මාව දාලා වෙන කෙල්ලෙක්/කොල්ලෙක් එක්ක ගියානේ? ඔන්න මචං ආදරේ “.
දීපං උත්තර..

මචං මං කිව්වේ “ආදරේ ගැන “ මිසක්  “ආකර්ෂණය “ගැන නෙවෙයිනේ.. ( මං මහාචාර්ය මාන්නය හිතට ගත්තා)
උඹලා ඔය “ආදරේයි“ කියාගන්න හැඟීම, ඔය පේන තරම් සීනිබෝල නැහැ. ආදරේ කියන්නේ පුදුම පූජනීය හැඟීමක්. අම්මලා-තාත්තලා-සහෝදරයෝ, දුකට සැපට එකට ඉන්න යාළුවෝ අතරේ ඇතිවෙන හිත් වලින් බැඳුන ශක්තිමත් බැඳීමක්. උපන් දා ඉඳන් අද වෙනකල් ඒවට කවදාවත් අවසාන දිනයක් තිබුණද? නැහැ නේද?  (තිබ්බනම් මාත් නැනේ...)
ඒ කෙල්ල/කොල්ලා උඹට අවුරුදු ගානක් ආකර්ෂණේ වෙලා ඉන්න ඇති.. ඒත් ආදරේ නම් වෙලා නැහැ. සමහර විටක උඹත් තාම ආකර්ෂණය වෙලා ඉන්නේ .
(නැත්තං මේකා මං එක්ක කිය කිය ඉඳීයැ.පොලිඩෝල් එකක් ගහලා ලිඳේ පනින්න එපායැ.)

ඔය ආකර්ෂණේ කොයි මොහොතේ කල් ඉකුත්වෙයිද තමන් වත් දන්නේ නැහැ බං. ඒ වෙලාවේ තියෙන පරිසරය, හැඟීම මත විතරයි ආකර්ශනේ රැඳිලා තියෙන්නේ., ඒක වෙනස් වෙන්න මහ දෙයක්, මහා වෙලාවක් ඕනෙ නැහැ. අනික ආදරේ හැමවෙලාවෙම විශ්වාසෙත් එක්ක එකට ඉන්නේ. ආකර්ෂනේට විස්වාසය කියලා දෙයක් ස්ථීරව පේන්න නැහැ.
ඒවගේ  දෙකයි පනහේ දේකට ආදරේ කියලා  “ආදරේ“ කියන දේ හෑල්ලු කරන්න එපා.

අනික කෙනෙක් තව කෙනෙක්ට ආදරේ කරනවනම් එයා මොනම ප්‍රශ්නේ ආවත් එයාව දාලා යන්නේ නැහැ. ඒ කිව්වෙ කොටිම්ම අවංක ආදරේට එක්ස්ෆයර් ඩේට් එකක් නැහැ කියලා. හැමතැනම “ආදරේ “කියලා  “ආකර්ෂණයට“ රැවටිලා ඉතින් ආදරේ බොරුවක් කිය කිය අඬාගෙන පිස්සු නටනවා.
භයානකයි. මොකද ලේසියකට ආදරේ /ආකර්ෂණය වෙන් කරලා අඳුරගන්න බැහැ හොඳ සිහියෙන් ඉන්නේ නැත්තන්... ආකර්ෂණය අපිව අතෑරලා යයි. සැලෙන්න එපා.. ඒත්, හිතන්නේ නැති වෙලාවක.. ආදරේ අපි ලඟ රැදෙයි. හැමදාටම.. හිතට දුකක් නොදීම.

ඉතින් මචංලා, හොඳ සිහියෙන් ආදරේ කරන්න පටන් ගන්ඩෝ......!!!!

No comments:

Post a Comment