බලන්න මං කියන කතාව ඔයාටත් තේරුණාද කියලා

ඉඳිකඩ කඩුල්ලේ වැහැරුණ__________ඉනි වැටට
බරවී හෙලයි ඈ නෙත් යුග_____________බටහිරට
රන්වන් පාට මළ හිරු රැස් කොපොල්________ සිඹ
නොමියුනු ඇගේ සෙනෙහස පෙන්වයි _______තවම

පැහැ සේදිලා සුද මතු වුණ _______________ චීත්තයේ
කොනකින් පිස දමයි තෙත් බිඳ නෙත් ______පොකුනේ
සුසුමන් දවාගෙන යයි වියැළුන  ____________ලමැදේ
හුස්මක් පුරා මඟ බලමින්____________ ලතැවෙන්නේ

දස මාසයක් දහ දුක් ගිණි _______________උහුලගෙන
ඇගෙ පන     දෙවෙනිකර නුඹ වෙනුවෙන්______ නැහුන
කැත කුණු කොහිද දරු සෙනෙහස දැනෙන ________ දින
නුඹ ලොකු මහත් කෙරුවා දුක ____________ දරාගෙන

හේනේ ඉඳන් එනවිටදී නුඹේ_______________පියා
මහ රෑ පොලොන් විසකින් අප අතැර__________ගියා
දාහක් ගැහැට විඳිමින් නෙක නව____________නින්දා
තනිකඩ හිතින් නුඹ හැදුවා සැප ___________නොබලා

කන්නෙන් කන්න කයියට පැන__________වෙහෙසීලා
පැදුරුත් පොල් අතුත් විව්වා ____________ නිදි වරලා
වෙහෙසක් දැනුන විට පැදුරට_____________ලං වීලා
නුඹෙ හිස පිරිමදී අම්මා _______________හිනැහීලා

ඉපනැලි දිගේ දුව පැවන උන් කොළු_______ ගැටයා
පහරක් දෙවා හෝ පිරිවෙන වෙත_________ යවලා
ඇඳුමක් තියා කුස ගැනවත් ඈ__________ නොසිතා
හද තුටු උනා කොළුවාගේ ___________නෙත පාදා

ලොකු ලොකු විභාගත් නුඹ කෙරුවාලු ______හොඳින්
වාසිටි යන්න හැකියැයි කීවාලු______________ උඩින්
ලොකු හාමුදුරුවෝ තේරුම් කරපු __________දෙයින්
මගෙ ඉහ මලක් පිපුනා හරි ___________උජාරුවෙන්

අප්පේ හීන් මැනිකේ උඹෙ සුදු _________කොළුවා
කොලොන් රටට ගියානෙවද___________උඹ දාලා
ගම්මුන් කියන්නේ ඒ ගැන වග___________ අහලා
මාවත් අරං යාවී උඹ රජෙක් _____________වෙලා

උගතෙකු වෙලා නුඹ ගිය පසු __________සිදාදියේ
නුඹ සැප ලබයි සිතලා මා_________සැනසෙන්නේ
එනමුත් නුඹේ අඩුවෙන් හිත_________ කාන්සියේ
සත්තයි පුතේ රස මසවුලු නෑ___________ පිසුවේ

සතියට වරක් ආ නුඹ____________ නෑවිත් ඉද්දී
මට වැඩ වැඩී කියමින්_________ නුඹෙ ලිපි එද්දී
හදවත වැලපුනා ලය ______________ගිණි ගද්දී
අමතක වෙයිද මා පුතුනේ කල් _______ ___යද්දී

අතගත් බත් අහුර ගිලගන්නට_____________ බැරිව
සිරවෙයි පුතේ නුඹ කුසගින්නේ____________ වත් ද
යන එන මගක මට හරියට නිලව්___________ නැත
නැතිනම් පුතේ දුවගෙන එමි _________හොයාගෙන

සුදු පැහැ මොටෝ රථයක් ආවා__________ දිනෙක
රට සුද්දියක් වාගේ කෙල්ලක් ____________සමඟ
නුඹෙ අත වෙලී ආ දරු පැටියා____________ දුටුව
මගෙ ලය පිබිදුනා පසු දස ____________වසරකට

හරි හැටි ඉඩකඩක් නැත මේ ______ගෙපැල්කොටේ
පැදුරක් මිසක් පුටුවක් නෑ මෙහි __________තිබුනේ
නාසය හකුලලා දුව වටපිට _____________බැළුවේ
කියලා ආවනං පිලිවෙල _____________කරනවනේ

ඉපනැලි දිහා නෙත් යොමනා _________මයේ පුතේ
උඹෙ පොඩි එකා මට උඹ ________වාගේමපෙනේ
මිදුලේ පුරා දුව පනිනා_______________ දාංගලේ
වම් කම්මුලේ ලපයක් ඇත__________ නුඹෙ වාගේ

අපි යමු අම්මේ මෙහෙ තනි වී __________මක්කටද
මේ ගේ ඉඩම විකුණාගමු _____________ගනනකට
මා ලඟ උඹට ඉන්න _____________ඇහැකි හැමදාම
හනිකට තියෙන දේ _____________අහුරමු මල්ලකට

වෙව්ලා ගියා මගෙ යටි හිත ____________නොදැනීම
අප්පා නැතුව නුඹ ලොකු උන __________මේ ගෙපැල
අතහැර දමා යන්නේ කොහොමද__________ මෙහෙම
පුතු හිත රිදවලා නවතින්නත්_______________ බැරිය

යන්නට එන්න මෙතරම් දුර ___________තියාගෙන
තනිවම අම්මා ඉන්නේ කොහොමද______ මෙහෙම
ලෙඩ දුක් උනත් කවුරුන්ගේ __________පිහිටක් ද
පුතුගේ බිරිය කිව්වේ මට _____________හිනැහීය

බිත්තිය සුදුයි නිල් වහලෙයි_______ දිලිසෙනවා
අහසක් උසට තාප්පෙකින් __________වට වීලා
හරකෙක් තරම් ලොකු ඇති________ ඒ දඩෝරියා
ලිස්සන පොලවේ අඩි තියන්න_______ බය හිතුනා

මුල් දින ටිකේ ලෙන්ගතු කම් මට ________ලැබුනා
හුරතල් මුණුබුරා මගේ ලඟ තනි _________මැකුවා
මිහි පිට සුරලොවක් වාගේ මට__________ දැනුනා
මගෙ ජීවිතේ වියපත් නැති වී ___________හැඟුනා

ලේලිය හොරෙන් එබිලා යයි _________එක විටක
මුතුරියෝ එක්ක කසුකුසුවක් _________ විය වරක
මං ගෙයි වැඩට ගෙන ආවේ __________කිව්වාට
කම් නෑ පුතේ මං කැත ඇති___________ උන්දාට

අයියෝ සිරී අම්මා විට ____________පැක්ටරියක්
මුදුලේ දහමුලුක් අත එක___________ හිරිකිතයක්
ආයෙත් එහෙම දුටුවොත්‍ තව එක ______සැරයක්
මං නම් ඉන්නෙ නෑ මේ ගෙයි________ තත්පරයක්

මොනවා කරන්නද ඒ මගෙ__________ අම්මානේ
මේවා ඇසී ඇගෙ හිත රිදවයි_________ නෝනේ
මහ ගේ ඉඩම විකුනාලත් ___________ඉවරයි නේ
දැන් ඈ තියාගන්නම සිදු ____________වෙනවානේ

අම්මා අදත් බින්දා එක__________ පලගානක්
බැරි වැඩ නොකර ඉන්නේ නැති____ කරදරයක්
මටනම් තවත් බෑ ඉවසන් ඉන්න_______ දිනක්
අම්ම ද මං ද තොරාගනු ඇත්තේ_______ එකක්

අත වෙව්ළුවා වලංගු නැති නිසා________ පුතේ
හිතලා නෙවේ පුතුනේ එය _______අතහැරුනේ
නුඹ ලා හිතේ තරහෙන් ඇයි _____පොරකන්නේ
දමලා එන්න ආපහු මැටි පැලට__________මගේ

අම්මේ පුංචි කලකට අපි රට ____________යනවා
එනතුරු අම්මා හිටියොත් මෙහෙ ______තනිවෙනවා
හොඳ හැටි බලාගන්න ට මම කාසි_________ ගෙවා
මේ ලඟ පාත තැනකින් නිවසක්__________ බැළුවා

පසුදා උදේ ලොකු මලු දෙකකුත්_________ එක්ක
මෝටර් රියෙන් මා ගෙන ගොස්_______ මහ දුරක
කොහෙදෝ තැනක කාමරයක________ මුල්ලකට
අතහැර දමා නුඹ බැලුවා මගෙ__________ මුහුණ

විගහට ඇවිත් මම නුඹ අරගෙන_______ යන්නම්
අතරින් පතර හැකි විට ඇවිදින්________ යන්නම්
ගෙදරට වඩා මේ තැන හොඳ ______යැයි කියමින්
මගෙ සුදු පුතා යන්නට හැරුණා________ විගසින්

අනේ හරිම පාළුයි මට ආයෙ _________ඉතින්
සුරතල් සිනාවෙන් කම්මුල සිප _______ගනිමින්
අත්තම්මියෝ හෙට මං එනවා________ ආයෙත්
මගෙ මුණුපුරා කිව්වේ හරි _________ආදරයෙන්

දින දින ගෙවී කාලය හොරු __________රැගෙන ගියා
මොන සැප ලතත් හද සැනසීමක්__________ නැතුවා
ආයෙත් මගේ පුතු එන්නේ ___________නැතිද කියා
පමණක් අසයි ඈ නෙත් පිය __________කවුළු තෙමා

පුදුමයි පුතේ නුඹ මගේ ලේ_______ කිරි බිව්වා
වරදක් කලාදෝ සිතුනා___________ උඹ හදලා
නිවසක කියා මඩමක__________ මා තනිකරලා
අම්මගේ ආදරේ පනමට_________ හිලව් කලා

වියළුන දෑත වෙව්ලයි වියපත්________ හින්දා
ටික ටික නුරුස්සයි මේ අය පිට________ හින්දා
මැරිලා යන්නෙ වත් නෑ නොකියා______ කියනා
අමු සොහෙනකට දමලා නුඹ______ යන්න ගියා

මගෙ සුදු පුතේ මියෙන්න පෙර_______ එක පාරක්
ඇවිදින් මගේ ලඟ හිටපන් එක __________දවසක්
හිත අතතියා කවපං මට බත් ____________අහුරක්
ඒ ඇති පුතේ ලබන්න මට ___________සැනසීමක්

ආසයි මමත් පුතුගේ මුව________ දැකගන්න
හුරතල් මුණුපුරාගේ හිස_________ සිපගන්න
පින් ඇති දෙවියනේ මට_______වරමක් දෙන්න
මතු සසරෙදී වත් පුතු ලඟ_______ මියැදෙන්න

වැඩිහිටි නිවාසේ උස කුළුණනට_________ බරව
ඈ නෙත් යොමා ගෙන සිටියා _______දොරටුවට
රන්වන් පාට මළ හිරු රැස් පෙර_______ මෙන් ම
පෙන්වයි ඇගේ දරු සෙනෙහස _____කොපුල් සිඹ




Comments

Popular posts from this blog

අද ඇයගේ උපන් දිනයයි!!!!

ආදරය = (වේදනාව + වැලපීම + වැනසීම) / (ඉවසිම + බුද්ධිය) x සැනසීම

ආත්මගත බැඳීම - සහෝදරකම